FAQ

Producten

Wat is gelamineerd?

Gelamineerde producten hebben een extra (bescherm)laagje waardoor het mogelijk om op deze producten met permanente stift te schrijven. Als je een foutje hebt gemaakt of opnieuw wil beginnen, verwijder je de permantente stift eenvoudig met nagellakremover.

Kan ik een spaar challenge laten personaliseren?

Dat is mogelijk, stuur hiervoor een mailtje naar info@vaye-amsterdam.nl of vul het contactformulier in. Wij nemen binnen 24 uur contact op.

Wat is het verschil tussen een spaarchallenge in binder en spaarbundel?

De spaarchallenges in binder worden compleet geleverd in een binder met cashstuffing zipper enveloppen. De spaarchallenge zit niet in de enveloppe. De spaar challenges bundel moeten in een cashstuffing enveloppe worden toegevoegd.

Verzending en retour

Wanneer wordt mijn order geleverd?

De order wordt binnen 48 uur verzonden met PostNL. Wij streven ernaar om dit ook voor gepersonaliseerde artikelen te doen, echter kan dit oplopen tot vijf werkdagen. Een verzendbevestiging wordt ten alle tijden verstuurd.

Hoe kan ik het product retourneren?

Op deze pagina staat het retourproces uitgelegd. Gepersonaliseerde items kunnen helaas niet retour.